lördag 9 oktober 2010

Ingen dag med medvind

Just idag är jag svag,
just idag mår jag skit
Jag förs tamigfan inte framåt av några som helst jävla vindar.

Men i morgon är en annan dag och då är jag förhoppningsvis på väg åt rätt håll igen.

Har varit en tuff dag mentalt och jag är trött ända in i hjärtat. Mest av allt är jag ledsen för en vän idag och tänker på h*n.
Den här veckan har jag fått flera dåliga nyheter. Inget av det rör egentligen mig, i allafall inte i den meningen att det gäller mig. Utan "bara" i den meningen att det rör människor jag känner för och bryr mig om. Men eftesom inget av det handlar om mig så stannar det hos mig.

Tänker på dig och hoppas det reder ut sig.
Tänker på dig och hoppas att allt ordnar upp sig.
Tänker på dig och håller tummarna att det löser sig.
Just idag finns ni i mitt hjärta.

Over and out

1 kommentar:

  1. har inte heller någon bra dag idag..så lite styrkekramar till oss båda!*kraaaam*

    SvaraRadera