torsdag 7 oktober 2010

Chaffismorsa fixar allt, hon har ju ändå inget annat att göra

Kom till sista lossningen i morse och blev upplyst av personalen att min kära arbetskamrat(?) lämnat sitt returgods till mig med orden "Det är lugnt, det tar Chaffismorsa i morgon".
Det är att vara en bussig arbetskollega det.

I helgen ska jag på kusinträff med två av mina goa kusiner och min kära systeryster. Ja, jävlar vad roligt, då blir det skratta av. Känns som att jag kan behöva det. Både det och att komma hemifrån lite och bara vara.
Ser fram mot det!
Fnulade ett tag om jag faktiskt skulle ta med en vinare men insåg att det skulle bli helt jobbigt för då måste man ju ha skjuts hem. Insåg att det kan kvitta och jag köper en alkofri istället, det är nästan lika gott och man kan ta bilen hem. Plus att jag nog inte riktigt är redo för alkohol ännu, det får allt vänta ett tag till.

Nu, soffa och tv med Tvåan och hunden. Mysigt!

Over and out

1 kommentar: