måndag 22 juni 2009

Snart kan man bada

I går gjorde jag ingenting på hela dagen men idag har jag gjort dessto mer. Skurat poolen, klippt gräset, rensat en massa ogräs och dessutom hunnit städat av lite. Bara att ha fått poolen gjord är att ha fått en sån här jätte stor sten, modell bautasten, bortfyft från mina axlar. Det har gnagt på mig länge nu, att jag borde göra det. Jag vet ju hur gärna kidsen vill bada när det blir fint väder. Och idag har det ju faktiskt varit bra väder.

I natt är det dags att jobba igen. Chefen ringde och sa att jag får köra en annan tur i kväll än min ordinarie. Det är ganska kul att få köra någonting annat, lite omväxling så där. Men det är alltid lite jobbigt att köra en tur som man inte kan, speciellt när det är en huvudstadstur. Men det börjar blir ganska lugnt i storstaden nu, semestertider och så. Så det ska nog gå bra.

Alltså jag har verkligen ingeting att skriva om. Känner mig bara tråkig och min kreativa sida sover. Så jag säger på återseende, kära läsare.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha en pool. Fast en "fast" liksom.

    SvaraRadera
  2. Chaffismorsa23 juni, 2009

    Ja, det är jobbigt med de här som leviterar :D Nej, jag håller med dig, det är fanimej mycket snyggare än det här härket. Fast det blir varmt fort när den står uppepå. Det är bra :)

    SvaraRadera