torsdag 27 januari 2011

Det är ont om gott om

Har så jävla ont i min fot ikväll så det finns inte. Och jag som tänkt att jag borde vara bra snart. Men jag är ju inte direkt känd för mitt tålamod när det gäller sådant här.
Jag har väldigt lång stubin när det gäller humöret, dock kan den vara lite kortare typ när jag brutit benet. Men jag är arg på mina barn en gång om året och när jag väl blir arg så rymmer de och törs inte komma hem på några timmar.
Men gott om tålamod när det gäller för kroppen, eller själen för den delen, att hinna läka är det ont om.

Och nu, tvätta av sig skiten och lägga sig i sängen och förhoppningsvis hinna läsa några kapitel i min väns egenhändigt skrivna bok innan sömnen förhoppningsvis slår mig med något hårt i huvudet.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar