onsdag 5 januari 2011

Kabooom!

Skavsår i arslet av att sitta för mycket, det kan man faktiskt få. Har jag hört.
I morgon ska jag ta mig ut tänkte jag, Tvåan ska äntligen slippa från sin tandställning. Det är ju värt att fira med ett besök på den kära Folktandvården. Själv skulle jag behöva gå dit och laga en tand så att jag kan äta med tänderna på vänstersidan ibland också. Snart har jag väl slitit ut högertänderna och då blir det sugrörsmiddag om jag inte tar tag i den där sabla tanden snart. Men jag gör väl som vanligt, väntar tills det gör så ont att jag inte står ut med att vänta en dag längre, inte en timme. Och så är det ju så trevligt att det kostar extra då när det blir akut också.

Hade lite tjejer här igår kväll. Sådant blir jag glad av!

Nu har jag så ont i huvudet så det känns som att det ska sprängas, bäst att sova innan det verkligen händer.

Over and out

1 kommentar:

  1. Jag hade oxå ont i huvudet igår..men mitt hade ju alkoholorsak..;=)Men skulle tro att det fanns nån annan som hade mer ont;=)My..ja jag säger då det..haha.
    Kram=)

    SvaraRadera