måndag 11 maj 2009

Junki utan något att säga

Har varit ledig hela helgen. Men ändå inte.
Det har gått i ett kan man säga. I ett ända tills för ungefär en timme sedan då jag ätnligen satte mig ner i soffan och läste en serietidning. Ja, jag erkänner att jag är en serietidnings junki. Jag älskar seritidningar. Fast jag är trebarnmorsa och snart trettiofyra år. Förut skämdes jag när jag köpte serietidningar, men det har jag slutat med nu. Nu skyller jag på att de är till kidsen. Praktiskt va?

I dag när jag tog en promenad med Fjärtlunsen såg jag ett märkligt tingest på byn. Det var blått, av tyg med lite metallpinnar som stack ut lite här och var. Det kan ha blåst runt lite i vinden, kanske ungefär från var SEB låg en gång i tiden.
Innan det dog kan det ha varit ett paraply... Jag undrar hur det hamnade där?

Tvåan hade match idag. Tyvärr regnade det, blåste och de förlorade.

Nej. Jag har inget att skriva om idag. Jag lägger ner.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar