torsdag 7 maj 2009

Känner ni John Blund? Han sov nära mig i morse

Det straffar sig sannerligen att inte sova i några dagar. Skulle lossa sista stället klockan sju i morse, lade mig att sova klockan sex. Klockan nio ringde min chef och frågade var jag var. Då hade jag försovit mig med två timmar!
Pinsamt.
De var inte så glada på mig när jag dök upp klockan kvart över nio istället för klockan sju. Men man är ju inte mer än mänsklig, trots allt så är man ingen robot.
Chefen ringde lite senare och frågade om jag var utvilad. Ha ha, jättekul liksom. Men det är ju bra, då var ju inte han alltför arg i allafall.
Hoppade i bingen sen när jag kom hem och sov som en stock till långt in på kvällen. Så i natt hoppas jag på att vara utvilad i allfall.

Skumbergs väder ute. Det regnar och solen skiner. Svensk sommar tror jag det kallas.

I helgen blir det till att köra grejer. Vi ska tömma Speciell väns dyra förråd, gärna för mig. Vad ska vi med det till?

Fjärtlunsen ligger som en 43 kg stor limpa på golvet. Jag såg att han blängde surt på mig förut. Han tycker nog att jag ska gå ut med han. Jag vill inte, det regnar. Men antar att det blir som han vill i allafall. Men först ska jag läsa alla andra bloggar och se vad som har hänt i andra bloggares liv idag.

Over and out

1 kommentar:

  1. Ibland måste man liksom sova! Jag sov över 14 timmar i gårkväll/inatt

    SvaraRadera