torsdag 17 mars 2011

Nu mår jag illa på riktigt

Min hjärna vaknade lite ur sin dvala idag, känns skönt att tänka lite igen. Passade ju bra då Svt sände Uppdrag granskning idag. Idag handlade programmet om den läkare som har fått fortsätta praktisera som läkare trots att han blivit anmäld ett flertal gånger för olika sexuella övergrepp och våldtäkt. Han är nu åtalad men släppt från häktet. Vad jag vet så är inte rättegången klar ännu, men jag är inte säker.
Programmet var i alla fall väldigt intressant och karl är ett as.
Ja, ja tänker ni, det är ju lätt att tro på allt man ser på tv och det kanske inte är sant, han kanske är oskyldig.
Den här gången är i alla fall jag säker på att han inte är det. En av de anonyma skuggorna i programmet är nämligen inte anonym för mig.

Over and out

3 kommentarer:

  1. Men fy vad vidrigt!
    Hoppas de sätter dit honom..
    Skickar även en varm kram till den som icke är anonym för dig o hoppas h*n mår bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skuggor är sällan anonyma.

    Hoppas du mår bättre

    SvaraRadera
  3. Jag missade det.. Jag mår, precis som du, illa, riktigt jävla illa bara jag tänker på karln....

    SvaraRadera