måndag 14 mars 2011

Urk, urk och åter urk

Jag somnade om igen och sov till 18:00, helt sjukt, jag har verkligen sovit hela natten och hela dagen. Vågade mig på att knapra på ett smörgåsrån för en stund sedan och jag hoppas den får vara kvar i magen.
Jag känner mig helt jävla överkörd, orkar absolut ingenting. Nu har jag i alla fall orkat flytta mig till soffan från sägen och har tv:n på. Men jag orkar egentligen inte sitta, utan ligger mest.
Snajdarn ska hela tiden ligga PÅ mig och jag antar att det är för att han känner att jag inte är bra.
Som tur är var mamman och pappan snälla och förbarmade sig över barnen så att de fick mat idag för jag har ju som sagt sovit hela dagen.
Nehej, nu är det dags igen, mot toaletten!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Hua, uschannameja... Hoppas det går över snart, magsjuka är nog fan nått av det värsta du kan ha...
    Krya på dig!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. usch stackare! Jag är hemma för sista dagen idag,nu verkar magen vara i balans igen..helt galet vilken aggressiv sjuka det är alltså=( Glöm inte att dricka bara! Resorb är bra.. Kram

    SvaraRadera