onsdag 16 mars 2011

Tid för eftertanke? I don´t think so!

Försöker att se positivt på det här med magsjukan. Hittills har jag hittat inte mindre än tre positiva aspekter av denna omgång.
Jag har sluppit tänka överhuvudtaget.
Hjärnan har varit out off order hela tiden. Tid för eftertanke? I don´t think so. Har sluppit grubbla på jobb, renoveringar, pengar, sjukskrivningar osv. Hjärnan har helt enkelt helt legat nere, kan man säga. Jag tror den har haft fullt upp med enkla saker som att påminna kroppen om att andas och så.
Jag har gått ner flera kilo
Tänker att jag borde gå upp det vips när jag börjar äta igen. Men ändå.
Gratis kroppslig rening
Kostar massor av pengar att gå och göra en kroppslig rening. Helt gratis för mig och det är ingen risk att det ligger något "skit" kvar i hörnen av magsäcken. Tomt så det ekar.

Sådär så hittade jag något positivt i det här också.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Men har du fortfarande inte piggnat till än, det måste varit en ordentlig magsjuka du åkt på! :(
    Hoppas det släpper snart iaf så du kan komma tillbaka till verkligheten...
    Massa styrkekramar från mig :)

    SvaraRadera
  2. haha japp rent så det förslår blir det minsann!Och tyvärr så trillar kilona tillbaka,men det är ju sunt,ett tecken på tillfrisknande helt enkelt ;=)Hoppas du mår bättre iallafall!! Kram<3

    SvaraRadera