söndag 6 mars 2011

Scones

Myslördag blev det idag. Bland annat med te och hembakta scones. Som vanligt så fattar jag inte varför man inte gör scones oftare, det är ju så sjukt gott. Ettan och Trean hade tråkigt och ville hitta på något och då kom vi på den briljanta ideén att vi skulle baka. Trean blev dock sur när vi skulle baka scones och ville inte vara  med.
-Blir det inga muffins tänker i alla fall inte jag baka.
Nehepp. Men man kan ju inte alltid göra alla nöjda så scones blev det och goda blev de. Tyckte i alla fall Ettan och jag som åt för många var.



Nu blir det nog lite tv med alla kids innan det är dags att krypa till kojs, igen. Fattar inte men jag tycker det känns som kväll hela tiden. Känns som att man inte gör något annat än går och lägger sig, igen och igen.
Nåja, nu hojtar tv:n där nere så det är väl bäst att lorta ner och göra den sällskap.
Jag tar med mig Eskimå-flickan också.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar