tisdag 15 juni 2010

Du, parkera inte där för jag ska repa lite

Glömde berätta vad som hände på jobbet i morse.
Min jobbarkompis kom och skulle hjälpa mig att lossa.
Så kör han upp och ska dubbelparkera bredvid en bil och jag hör hur det skraaaaaapar.
Jag står på flaket och börjar veva med armarna som en galning:
-Neeeeej! Stanna!
Men, för sent.
Stor repa och ingen backspegel kvar.
Jag var mest glad att det inte var jag som gjorde det.
Åh, vilken ond människa jag är!
Mouhuhhahhahahah!
(Ja, min jobbarkompis lämnade såklart namn och nummer så att den kraken kan få ersättning. Namn och nummer till en kille på jobbet som alla hatar. Nejdå, jag skojar. Ja, alltså inte om att han lämnade namn och nummer utan... äh, glöm det. Personen med bilen kommer att få ersättning okej?)

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar