fredag 11 juni 2010

Mina barn hade en far. Far åt helvete.

Jaha, då har jag varit och skrivit under pappren om enskild vårdnad.
Soc har dock inte fått tag i den "så kallade" pappan.
Han svarar inte när de ringer på hans mobilnummer, det är väl för att han ser att det är deras nummer.
Tyvärr så är det ju så att han måste komma dit för att skriva på de nöjer sig inte med att skicka över papper utan vill ha ett samtal också.
Risken finns ju att han inte skriver på.
Risken att han inte skriver på för att han vill fortsätta att sitta hemma med fingrarna i öronen och blunda och låtsas som att han inte har några barn.
Och har man inga barn behöver man ju inte skriva på några papper om att jag ska få enskild vårdnad heller.
Då sitter vi i det här jävla dödläget.

Det här jävla, helvetes skit-dödläget som driver mig till vansinne!

Vakna nu din skitstövel och gör en sak rätt när du inte tänker ta ditt ansvar som pappa.

Over and out

3 kommentarer:

  1. förbannad jävla helvetes parodi på man den där lorten..Ska köra på han nästa gång han lufsar Ängsvägen fram!

    SvaraRadera
  2. Förbannade gubbe!! Usch! Finner inga ord, vet inte ens vem han är & det är jag glad för! Hade jag vetat vem han är så skulle jag läsa lusen ur gubben.
    Skickar varsin kram till Ettan & tvåan!

    SvaraRadera
  3. alltså, jag förstår inte hur man kan skaffa barn för att sen bara rå dissa dom??
    Det övergår mitt förstånd...
    Jävla idiot!
    Hoppas barnen tar det bra ändå trots omständigheterna...
    Kramar

    SvaraRadera