tisdag 22 juni 2010

Nyfiken i en strut (gärna med glass i)

Försten så är jag nyfiken på vad det är för människor som läser min blogg.
Jag ser ju på statistiken att det är en och annan som verkar följa den och jag erkänner att jag är rätt nyfiken.
Jag vet ju om en del av er, ni är ju duktiga på att kommentera och då antar man ju att ni läser allt dravel jag får ner här.
Men sedan finns det en del "hemliga" som verkar återkomma.
Jag vill, jag vill, jag vill veta!
Så kom igen, låt höra.
Fast efter mitt förra inlägg så undrar jag lite över varför någon orkar följa den.

Over and out

4 kommentarer:

  1. Hmmm vem jag är?
    Det frågar jag mig med rätt ofta.
    Men jag hamnade på din blogg via nån annans,via nån annans,via nån annans.
    Och gillar ditt sätt att skriva.
    Jag är en bättre beg 4 barns mamma. Bor i en förort till Stockholm. Har tre hundar. Är hemma just nu för att rehabilitera mig lite.
    Skriver själv så klart. Gillar kaffe mer än the och gillar att bada :-)
    nu du fick du veta en del.
    Jag återkommer

    /annica

    SvaraRadera
  2. Jag, Jag, Jag!!!
    Men det visste du ju redan haha...
    vi truckertjejer får hålla ihop ju;)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. du hade ingen aaaning om att jag läste va???;=)

    SvaraRadera
  4. Chaffismorsa23 juni, 2010

    Annica:
    Kul, kul, kul!
    :)

    Jessica:
    Ja, det är rätt, vi måste hålla ihop!
    Kram

    Smallthings:
    Nä, det visste jag inte aaaaalls :D
    Kram

    SvaraRadera