måndag 7 juni 2010

Till de nyfikna. Och ni andra också.


Ja, så var det då dags idag igen för en ny gaddning. Var inte ett skit nervös den här gången faktiskt och det var helt rätt tänkt för att tatuera sig på benet var en baggis mot att göra det på ryggen. Visst kändes det, men inte på långa vägar så ont som det gjorde sist.


Och sedan när den var klar så blev den så här. Och jag är helnöjd!
Speciell vän tyckte att jag skulle göra en fjäril på tån. Det tyckte inte jag så han fick göra en myra på sin egen tå istället.
Så här blev den.


Så i det stora hela har det här varit en väldigt bra dag. Sen kom vi på nu ikväll att det faktiskt är Sveriges nationaldag också så vi firade det med att jag tog på mig en gul t-shirt med blåa kronor på och så delade vi på en flarra jordgubbsvin.
Alkoholfritt förståss.
Vad trodde ni?
Over and out

1 kommentar:

  1. Vilken fin ros du har nu! :) Tänk då bär du en ros varje dag, & den lever varje dag. :)
    Speciell väns myra var häftig med! :)
    Tack för kommentaren, japp 4 veckor går fort. Snart där!
    KRAMAR i massvis.

    SvaraRadera