söndag 29 mars 2009

Jag åker räkmacka

Smirnoff Ice
Kommer för alltid att påminna mig om Roskildefestivalen.
Gott är det.
I kväll är det fest och jag mår som en prinsessa.
I morgon är det nittioårskalas och jag kommer antagligen inte att må som en prinsessa.
Sigge och Leffe verkar gilla musik, de simmar som fan.
Jag älskar, älskar, älskar Speciell vän!
Jag mår bra.
Nej, fel, jag mår underbart. Varenda dag.
Tänker just nu på min underbara kusin som jag saknar att partaja med. Det var tider det. Pakarana säger jag bara. Kommer du ihåg porrmadrassen? *asg*
Saknar dig gumman!
Nä, nu är det fest.

Over and out

4 kommentarer:

  1. Hälsa lilla farmor grattis från mig :)
    Tänk att hon redan är så gammal!

    SvaraRadera
  2. Dåligt med "åka räkmacka" idag va´? *mohhahah*
    Oj vad klokt beslut av mig att vara nykter i går.

    SvaraRadera
  3. Chaffismorsa30 mars, 2009

    Nä, det var coola bananer. Jag drack ju bara vatten när jag kom dit ner så det var ingen fara. Så det så ;)

    SvaraRadera
  4. Hmmm, då fick jag inte den tillfredställesen heller. *ler*

    SvaraRadera