lördag 7 mars 2009

Speciell väns svarta sida

Fredag
Ja, det betyder ju jobb. Som vanligt på fedag ska jag ju jobba natten.
Jippi!
Så nu väntar jag väl på att det ska börja snöa snart.
Nästa vecka ska jag inte jobba fredagen. Sa till chefen att jag måste få vara ledig en fredag, annars blir jag galen. Men fredagen efter det jobbar jag ju såklart. Suck.

Speciell vän sitter och glor på Antikrundan. Jag vet inte men det känns inte riktigt som han. Men det klart, varför inte? Alla har vi ju våra svarta sidor. Jag förlåter honom för det.

Speciell vän lagade köttgryta idag. Han är *viskar* en hejare på matlagning. Det smakar smaskens det mesta han fixar till och dessutom är han en liten gottegris. Inget korv och makaroner här inte, bara god mat. Ingen är gladare än jag.

Jag har ont i min rygg och jag vill helst bara ligga på soffan. Men jag ska städa färdigt först, sen ska jag slappa lite innan det är dags att dra till jobbet.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar