söndag 11 januari 2009

Det drog in en orkan i mitt vardagsrum

Tänk er följande senario;
Dörr öppnas. In kommer en stormvind, en orkan. Två virvelvindar som drar in i mitt vardagsrum och fullkomligt kastar energi på mig. Och plötsligt så finns jag, jag finns och jag andas och jag lever.

Åh, mina goá vänner vad jag älskar er!
Och ni andra underbara vänner som också förgyller mitt liv, ni som alla ger mig så mycket. Jag hoppas att jag ibland tillför något positivt i era liv också, så att jag får ge tillbaka lite av allt det jag får.
Även du min underbara, djupt saknade vän, 40 mil bort som finns i mitt hjärta även om vi inte ses längre. Även du ska veta att du alltid har en speciell plats i mitt hjärta som alltid kommer att vara bara din.
Tack för att ni finns i mitt liv.

Over and out

3 kommentarer:

  1. Hej vännen tack för igår. Ledsen att du inte fick vila eller förresten det är jag ju inte vi ville ju mysa med dig!!Tack för god mat och härligt sällskap.
    P.s saknar oxå den där vännen där borta.
    PoK

    SvaraRadera
  2. Riktiga vänner - det är livet.

    SvaraRadera
  3. Det finns en utmaning till dig på min blogg =)

    SvaraRadera