söndag 18 januari 2009

Orkar inte längre

Det gör ont i mig att det gör så ont i dig
Slits sönder av din plågan och sorg

Vill hålla dig i mina armar och säga att det inte ska få ta dig
Jag vill skydda dig, rädda dig

Men jag kan inte, orkar inte

Odjuret äter upp mig innifrån
tuggar på min själ och livnär sig på min kropp

Det gnager, tuggar och äter
äter mina tankar, känslor och min själ

Kan inte stå kvar
Orkar inte vara stark för båda

Det river i kroppen, sliter i själen
Och jag är så trött, så trött

5 kommentarer:

  1. Alltså.
    Jag "känner" inte dig på riktigt.
    Men jag har två öron som funkar fin-fint ändå om det skulle behövas.

    SvaraRadera
  2. Tack. Ska minnas det.

    SvaraRadera
  3. Det låter som du inte mår så där jättebra, skulle så gärna vilja vara där för dig.....
    over and out

    SvaraRadera
  4. Nä, jag gör nog inte det... Men ändå inte för jag känner mig stark i mig själv ändå.
    Skulle gärna vilja att du fanns här för mig... men det gör du alltid ändå. I mitt hjärta.

    SvaraRadera
  5. Ger dig en kram! Finns här med om du vill.

    SvaraRadera