fredag 23 januari 2009

God vän och god vän till den gode vännen

I dag åkte jag till stan med en god vän och en god vän till min gode vän. Det var dags att åka och handla det där nödvändigaste när man är nybliven singel och det blev inte så mycket mer än en lampa. Det sjukaste är att lampan inte ska ersätta någon lampa som försvinner i separationen utan den har jag hängt på ett ställe där det har saknats en hela tiden vi bott här. Känns lite fånigt på något sätt.
Blev lunch i stan också och det var både gott och väldigt trevligt, men jag hade lite svårt att sitta still. Fast det har jag fortfarande, det är väl en sådan dag.

Ja, just det, separationen. I fall att det var någon av er som har missat det så flyttar (X)pv ut snart.
Så, nu var det officiellt på riktigt.
Jag har inget att skriva om det. Vill inte skriva om det. Men nu har jag berättat det.

I morgon så ska jag jobba så efter det har jag kanske lite att berätta igen. Det blir inte så mycket intressant att skiva om här för just nu händer det inte så mycket i mitt liv (eller jo, men som jag skrev förut, inget jag vill skriva om här och nu)

En annan god vän ringde mig i kväll och var orolig och bekymrad över sin gammal vän. Jag tänker på dig gumman och ring mig i morgon så ordnar jag så gott jag kan med det jag kan.

Nu tänker jag gå och sova, upp i morgon och skjutsa barn som vanligt och sen är det ju jobbarnatt. Ni får väl hoppas på en riktig skitnatt på jobbet så det blir ett roligt inlägg i morgon och jag får hoppas på en lugn och fin natt och ett tråkigt inlägg.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Kram på dig! Jag har misstänkt att det va nåt med (x pv). Jag ringer en annan dag så kan vi ses tycker jag! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack! Skönt att veta att det finns massa goa människor omkring en.
    Kram

    SvaraRadera