fredag 16 januari 2009

Sov till klockan var tolv idag. Så oerhört meningslöst att sova bort en hel dag, jag fattar inte varför jag gör såna saker. Men jag antar att det är för att jag sover så lite när jag jobbar och nu har det varit lite mycket jobb de senaste dagarna.

Jag känner mig trött. Trött ända in i själ och hjärta. Trött, slut och totalt urlakad på allt.

Var hemma hos goda vänner på barnkalas idag. Då kände jag mig nästan som en människa. Nästan som en vanlig, normal människa och det gjorde mig lugn en stund. Lugn och glad.

Ja, det är ju skönt att man skriver så glada och inspirerande inlägg i bloggen. Jag lovade mig själv när jag började blogga att inte; 1. Bli personlig 2. Låta någon veta vem jag är. Det sket sig rejält på båda punkterna kan jag säga. Tanken var att skriva en blogg som skulle göra människor glada, en rolig blogg med roliga inlägg. Men det blir ju inte alltid det, det är ju inte alltid så jädra roligt att vara jag. Men när det är tungt på jobbet kan jag ju skämta om det och förhoppningsvis få det att bli lite roligt för er, men när det är tungt i hjärtat så går det ju inte att skoja om.
Men jag hoppas ni orkar läsa mina inlägg de dagarna de inte är roliga också (om de nu är roliga, det vet jag inte om ni tycker, men hoppas det), kanske finns det någon bra tanke som ni kan ta med er.

Nu blir det bingen, vila för kropp och själ.

Over and out

4 kommentarer:

  1. din blogg e underbar. Även fasst vi talas vid mest hela tiden så måste jag ut och läsa den för att få skratta gått, så vad du än gör SLUTA INTE. Det är en lika bra dråg som goda vänner och svampar...
    Här var det befogat med punkter ;)
    PoK

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte tala för någon annan men JAG tänker läsa din blogg vilket humör du än väljer att vara på. Hur du än mår! Så det så.

    SvaraRadera
  3. Läser din oavsett vad du skriver, för jag tycker att den är bra!

    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Tack underbara goa vänner för att ni läser, alltså finns jag. :)
    Puss

    SvaraRadera