måndag 16 februari 2009

Jag vill ha en sekatör

Somnade på soffan i går, sov där från elva hugget fram till halv fyra. Då orkade jag inte ligga och hosta i Speciell väns armhåla längre. Jag hatar den här hostan som vi har hela familjen, ingen hit direkt. Om ni blir tillfrågade om ni vill ha den, säg nej.
I dag har det inte blivit mycket gjort här hemma kan jag säga. Jag tror jag dammsög. Men det var kanske igår. Jag vet inte. Alla dagarna flyter ihop i rosa gegga (nu snackar vi inte om Hubba Bubba här alltså). Jag vet knappt om det är helg eller vardag. Men å andra sidan, vad spelar det för roll? Ja, visst ja, jag måste ju skjutsa barn till skolan om det är vardag. Jag visste att det var något. I natt sover trean hos pappa, ettan och tvåan hos mormor och morfar. Jag jobbar ju i natt.

Hurra. Jag jobbar ju inatt. Mmmm, vad härligt.
Sa till Speciell vän att han ska stanna hemma i natt, han är risig han med och han måste ju inte sitta och kuska lastbil. Det måste jag. I allafall om jag vill ha någon lön och det kan ju vara bra att ha.

Vem kom på programet "Jag överlevde en japans gameshow"?
Jag vill göra illa den personen. Jag säger bara sekatör.

Tänkte lägga in en liten annons här för en sak jag vill sälja, kan ju passa på så slipper jag lägga ut den på blocket.

Säljes: Hosta
Slemmig, skrällig och lagom irriterande.
Ca fem dagar gammal, någon dämpad pga Mollipect.
Pris: 400:- (prutat och klart)
Ev byte mot nysningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar