lördag 28 februari 2009

Utmaning

Fick en utmaning av:

Angie


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Nils Ellerth Larsson, ni är ägare till en fastighet i Göte, stämmer det?
Självtäkt av Tove Klackenberg

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min skitiga arbetsjacka

3. Vad såg du senast på TV?

På tv... Ingen aning, tror det kan ha varit House för några veckor sen. Ser knappt på tv längre.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

15:45. Nej, hon var 13:35

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Köksfläkten, barn, hund som klickar med klorna.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Körde från mamma och pappa (Ja, jag åkte bil därifrån fast det är sjukt nära. Speciell vän åkte med sin bil därifrån så vi åkte ett kvarter i var sin bil :))

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Bloggar

8. Vad har du på dig?

Jeans, svart och grå randig tröja, skottskrutig sjal.

9. Drömde du något inatt?

Gjorde jag säkert men inte som jag minns. Eller vänta jag sov ju inte i natt, jag jobbade ju.

10. När skrattade du senast?

Nyss, åt Speciell vän

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En smidesljusstake, en tavla med blommor, ett hjärta

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Ja, bla en gubbe som rotade i sopptunnor mitt i natten och sen tog sin cykel och försvann i skogen. Märklig man.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Qul

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Trucks :)

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Resa först och främst. Sen bra, lagom stort hus, lite lagom på landet. En fin, ny bil som går igenom besiktningen utan anmärkning.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag älskar rå potatis, gärna med salt på.

17. Tycker du om att dansa?

Jo då, vars

18. George Bush?

Nej tack

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

De heter redan bra saker

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Nje, det tror jag inte.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Tjena bruden, ska du ha en bärs?

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Vore kul om Helene S och Linduz ville vara med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar