onsdag 11 februari 2009

Utmanad av Angie

Jag har blivit utmanad av Angie.
(Jag vet fortfarande inte hur man länkar till andras bloggar. Upplys mig gärna ni kunniga av sådant. När jag försöker blir det bara hela jävla länken och inte bara namnet. Jag är fan verkligen kass på datorer.)

Berätta 7 sanningar om dig själv
Utmana 7 personer.
Skriv till de 7 utmanade och berätta

1. Jag har fobi mot navelludd
2. Jag är sjukligt förtjust i ost
2. Jag är rädd för människor utklädda i djurkostym
3. Jag hatar ingen i hela världen men tycker internsivt illa om några
4. Jag är mer förälskad än jag varit i hela mitt liv
5. Jag tycker arbetskläder är sexigt
6. Jag städar hela tiden
7. Jag hatar trädgårdsprydnader (typ tomtar och råddjur i mässing)

Ja, det var det hela. Och NEJ jag vill inte ha trädgårdsprydnader varken när jag fyller 35 eller 40 år.

Och som sagt, ni kan väl ha det som veckans uppgift att lära mig att länka så att bara namnet står där. Försökte att fråga en god vän från Danmarkstrakten men han visste inte trots att han har firmor och skit som handlar om datorer. Han borde plugga på lite om sitt jobb så att han kan hjälpa mig. Fyyy fisken, fyyy.

Nåja, jag utmanar Linduz och HS, de enda jag kan komma på just nu.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar