måndag 9 februari 2009

Nu jävlar, nu jävlar åker vi!

Jag gick faktiskt och lade mig och sen sov jag hela dagen. Jösses, jag har inte sovit så gott sedan hösten femtiosex. Nu var ju inte jag direkt född hösten femtiosex men om jag hade varit det så hade jag nog sovit bättre idag än jag gjort sedan hösten femtiosex.

"Hur många mackor vill du ha?"
Tänk att en liten, enkel fråga kan kännas så bra i mitt bröst. Att någon bry sig om en och vill göra ens mackor åt en gör mig glad i kropp och själ. Speciell vän tänker inte följa med mig i natt och det blir första natten på länge som jag ska åka själv. Han behöver vara hemma för han har lite att stå i i morgon. (Dumt det ser ut att skriva stå i i. Men det måste ju bli så. Har någon en gramatiskt bätte idé är ni välkomna att tillsrättavisa mig)

Ni vet Kalle Anka på julafton? Ni vet Lady och Lufsen? Då vet ni hur speciell vän matar mig hela tiden. Jag kommer att bli kopiöst fet av att vara tillsammans med honom. Matar mig med godis och bullar och nu kom han med en stor bit underbart god ost. Han säger inget, bara lägger det framför mig.
Så om ni ser en stor oformlig massa som rullar fram inom de närmaste månaderna så är det bara jag som har gått upp lite i vikt.

Hur hanterar man att tycka om någon så här mycket? Jag måste försöka med att bara luta mig tillbaka och åka med, men det blir lätt att jag strävara emot för det är enklare. Men jag vill inte sträva emot, jag vill bara åka med och njuta.
Så nu tänker jag veva ner rutan, släppa ut håret och bara luta mig ut och låta vinden rufsa om i håret.
Nu jävlar, nu jävlar åker vi!

Over and out

7 kommentarer:

  1. HA! Jag vet vem han är, jag vt vem han är, jag vet han är! Hurra vad jag är bra!
    Vad klok jag är! Får jag fira det med att bjuda damen på en tur på min trike som en specill vän till dig haft i sina ägor förut?
    *tjohoo*

    SvaraRadera
  2. :)) duktig kicka ;)

    SvaraRadera
  3. Kan nån informera mig???!!

    SvaraRadera
  4. Kan nån informera mig då??!!

    SvaraRadera
  5. :D
    Ha ha, ja du är duktig! Vad tog du det på? Hunden?
    Du får så gärna bjussa med mig på en tur på nämnda trike :D

    SvaraRadera
  6. Lotta, jag kan ju inte avslöja det här ju. Jag har ju inte ens avslöjat mig själv ju ;)

    SvaraRadera
  7. Vem? Vem?? =))

    SvaraRadera