lördag 7 februari 2009

Trean kommer hem!

I dag har jag gjort spännande saker som att städa badrummet och tvättat. Oj, vad roligt det har varit.
Roliga saker som har hänt är ju att jag har varit hästvakt idag och det är alltid trevligt. Tog med fjärtlunsen dit ut och han fick springa av sig en del energi och gräva ner sig i dikena. Det tycker fjärtlunsen om. Jag tycker inte så mycket om när han gräver ner sig i skitiga diken, men det är ju mest för att han ska åka i min bil sen och sova i min soffa.
Fjärtlunsen och jag var på en långpromenad tidigare under dagen och det var både behövligt och skönt.

Jag jobbar ju ikväll så det är väl därför det har snöat hela dagen.

Underbara speciella vän tänker följa med mig i natt igen. Ingen är gladare än jag.
Tänk att han sitter en fredagkväll med mig i lastbilen när han kunde gå ut på krogen och parta eller bara ligga hemma och se en film.
Men det gör han inte. Han åker med mig.
Lyckliga jag.

Nu ska jag åka och hämta underbara trean hos hans pappa.
Jippi!

Over and out

8 kommentarer:

  1. nej du - nu vill vi nog veta vem han är den där underbara vännen!

    SvaraRadera
  2. :) Nyfiken i en strut tittar ut ;)
    Men jag kan avslöja så mycket som att du vet vem det är :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med ANGIE!
    Undrar om JAG vet vem det är också???

    SvaraRadera
  4. Mäh!! Då vill jag ju veta ännu mer!
    tell me tell me tell me =)

    SvaraRadera
  5. Lotta, jag vet inte om du vet vem det är men Angie vet med all säkerhet.

    Men jag säger ingenting :)

    SvaraRadera
  6. Men det är ju bara lilla jag! ;)

    SvaraRadera
  7. Ät skit o dö...
    Nä , det menar jag inte på riktigt juh!
    Huvudsaken är väl att ni är nöja och att ni trivs i varandras sällskap.
    Rätt som det är så kan det vara så att det finns en smygande skugga i trädgården men - nopp, det är inte jag =)

    SvaraRadera
  8. :)
    Du kommer snart få veta, var inte orolig.
    :)

    SvaraRadera