måndag 23 februari 2009

Straffad av vår Herre

Ryggskott.
Jag säger bara ryggskott. Fan, vad ont det gör.
Blev till att sjukskriva sig igen. Det bådar inte gott för nästa månad vad det gäller pengar, men det finns inte en sula att jag kan jobba inatt. Hade bestämt att det skulle gå men efter en (kort) promenad med fjärtlunsen insåg jag att det inte skulle funka.
Måste masa mig iväg till doktorn i morgon och se om jag kan få någon tid hos kiropraktorn.

I går var vi faktiskt ute och träffade lite folk och det var förbannat trevligt. Det var inte lika trevligt att vakna i morse och känna sig lite halvbakis och dessutom ryggskottet. Ja, men tackar, tackar liksom. Vissa straffar gud genast, som man brukar säga. Men det var det värt.

Speciell vän håller på att laga mat och det luktar gott från köket.
Bra, för jag är hungrig som en varg. (Varför säger man det? Är vargar speciellt hungriga djur eller? Ungefär som att alikor är alkisar. Märkligt.)

Over and out

2 kommentarer:

  1. Hur är det med ryggen? Låter inte allt för kul!
    Krya på dig och hälsa din speciella vän,, som jag vet vem det är! HAAAA

    SvaraRadera
  2. Jodå, det knallar. Gör ont som faen ibland när man gör vissa saker o det lutar åt att det är en nerv i kläm. Men det reder sig väl.
    Jasså, du vet vem det är nu? :) Jag ska hälsa :)

    SvaraRadera