fredag 18 februari 2011

Bloggen i siffror

Jaha, då var enkäterna avslutade och det är dags att avslöja siffrorna.
Jag är inte helt nöjd med antalet som röstade, det borde ha varit många fler! Men det kanske var så att alla som inte är nöjda var snälla nog att inte rösta för så här lyder resultaten:

Hela 78% av läsarna som röstade känner mig IRL och enbart 21% snubblade in av en händelse. Och kom ihåg att er jag inte känner IRL är minst lika viktiga för mig som läsare!

60% tyckte att bloggen är asrolig och 40% kan inte leva utan den (oj, då är det bäst man fortsätter att skriva om allt och ingenting, jag vill inte ha några liv på mitt samvete). Och för den som är snabb i huvudräkning så innebär ju det att ingen tycker att den är tråkig!

90% av er vill läsa mer om allt och 10% vill läsa mer om mina pinsamheter. Tur för er 10% att jag fortsätter att berätta alla dumma och pinsamma saker jag råkar ut (mig själv) för.


Tack kära läsare för era synpunkter och jag ska göra mitt bästa för att fortsätta leverera mina anekdoter, både roliga, tråkiga och inte minst de dråpliga.

God läsnig, kära vänner och TACK för att ni finns!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Tack själv för du skriver en kalasbra blogg! :) Älskar den!
    Tänkte på en grej, alla dina memorarer som du har skrivit själv om olika människor, samla i hop de till en bok. Tror att folk skulle uppskatta det. Jag uppskattar de & jag tror att fler gör det med. Berättelserna blir som en verklighet, jag får tänka efter ännu en stund. För i bland tror man inte att det kan vara så. Tänkte på den där om kvinnan som blir misshandlad av mannen, kommer inte i håg exakt nu. Men jag tror hon bli psykiskt misshandlad. Det va ett tag sen du skrev den.
    Men jag tycker om dina egna påhittade berättelser. Mer sådana tack.
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att mina små berättelser som jag smyger in ibland är uppskattade. De är lite luriga för jag kan inte styra över dem, ibland kommer de liksom bara av sig själv och ibland så hamnar de här på bloggen. Ska försöka ta mig mod att lägga ut dem oftare när de liksom dyker upp.
    Tack vännen för dina fina ord!
    Kram

    SvaraRadera