fredag 11 februari 2011

Ni vet vem jag är, men vilka är ni?

Varje gång jag loggar in på min blogg och plitar ner något nytt inlägg brukar jag kolla lite på statistiken. Varje gång så tappar jag hakan och förundras över att ni är så många som läser min blogg varje dag.
Då sitter jag här hemma och försöker lista ut vilka ni är och hur många av er som jag känner IRL. Vidare tänker jag hur ni andra har hittat hit och vad det är som gör att ni fortsätter att komma in här och läsa.
Men jag vet också av erfarenhet att inte alla av er vill kommentera även om jag är nyfiken och vill veta mer om er. Därför kommer en liten enkät igen där ni i alla fall kan göra er lite hörda. Så att jag får veta lite mer om er.
Snälla, gör ett avtryck, om inte i kommentarerna så i alla fall i enkäten.
Nu har ni chansen att påverka lite och ta den, då blir det roligare för mig och därför även för er.
Kom ihåg, det är ju för er skulle jag skriver!

Over and out

3 kommentarer:

  1. Jag har fyllt i alla enkäter. ;)
    Jag känner dig i IRL, & du känner mig med i IRL. ;)
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon denna ovädersdag ☺
    Svarat på dina enkäter nu ☺
    Vi känner inte varandra, började skriva i varandras bloggar efter att du skrivigt nå inlägg där☺
    Info om mig får du juh från min sida om vem jag är. Men här kommer lite sammanfattat:
    Sandra strax 35år
    5 barns mamma som plannerar sitt sista 6e barn
    gift sedan 2007-08-04
    Jobbar i vanliga fall som undersköteraka, men är nu mamma ledig Ja detta va lite om mig. Jag kollar in dagligen på din blogg men skriver inte alltid, det e totalt stopp ibland på vad ja ska skriva så då e ja bara en läsare ☺
    Hoppas du får en bra dag i alla fall. Sköt om dig

    SvaraRadera
  3. Jag blev TVINGAD att lära känna dig, ville inte alls! Jag hatar din blogg och läser den varje dag för att den SUGER! Du är hopplöst beroendeframkallande!

    Kram på dig! :o)

    SvaraRadera