fredag 4 februari 2011

Funderar över var han är, Mr Right

Var och hur träffar man den perfekte mannen?
Den som sitter inne med svaret får gärna avslöja det för mig.
Fast det klart, jag känner inte att det är så bråttom med det heller, det kan vänta. Är han perfekt kan jag tänka mig att vänta ännu ett tag efter det. För det måste väl någon som vill ha en ganska så händig tjej som kommer i en ganska så okej förpackning. Eller?
Annars är jag körd.

För att få tankarna på annat än magrutor, romantiska middagar och vackra händer så ägnar jag dagen till att städa. Det går ganska så bra när man ägnar tankarna, under tiden man städer, åt just magrutor, romantiska middagar och vackra händer.
Fast när jag träffar Mr Right så struntar jag ju fullständigt i om han har magrutor, gillar romantiska middagar eller har vackra händer. Då kommer jag ju liksom att gilla han ändå, även om han har några kilo för mycket, gillar korv från mojjen och har små, fula händer. Fast inte om han har skitiga naglar, då får det vara.
Vidare funderar jag att då borde ju det innebära att Mr Right borde strunta i mina skavanker. Nej, nej, så kan det ju inte vara. Jag är ju tjej och måste ju därför vara perfekt. Perfekt hy, perfekta bröst och aldrig någonsin bajsa.
Jag är körd.

Fnular vidare medan jag städar. Och jag knäskurar faktiskt mitt golv, tro det om ni vill, så bra som det nu går med en lätt invalid fot.
Kanske är jag nått att ha i alla fall?

Over and out

1 kommentar:

  1. Kära du,OM jag hade en allra bästaste manlig vän,som var singel,hade magrutor,fantastiska händer och älskade romantiska middagar så skulle jag presentera er right away! Derssvärre har jag inte ens en sån med kulmage..=/

    SvaraRadera