torsdag 3 februari 2011

Jag antar gärna en utmaning

Fick en liten utmaning som jag gärna ställer upp på, men jag talar in om från vem (hoppas den var till mig?). 
Alla mina bloggande följare får gärna haka på och ni som inte bloggar kan skriva ner det på ett A4 papper (det är ok med A3 också), ta kort på det och lägga upp det på Facebook. Eller så tänker ni bara ut era svar i huvudet och njuter av dem själva. Helt valfritt (vad jag är generös idag känner jag).
Ta up den bok som ligger närmast och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"för tiden äter mer näringsriktig kost, det är nämligen inte åldern" 
Boken råkade vara "Ett barn blir till" av Lennart Nilsson (Nej, jag är inte gravid!)
Vad är det senaste du såg på TV?
Solsidan i söndags. Love it!
Bortsett från datorn, vad hör du nu?
"Vi kommer att dö samtidigt" med Säkert
När var du sensat utomhus och vad gjorde du då?
Var ute och tittade på stjärnor med Tvåan, hennes läxa, och Snajdarn. Vi såg många, härligt.
Vad har du på dig?
Svarta strumpor, svarta mysbrallor, grå långärmad, grå väst, svart tjocktröja. Svarta trosor och svart BH. Upplyftande färger som ni hör. Och det är kallt också, men det kanske ni förstod.
Vilken var den senaste film du såg?
"I rymden finns inga känslor"
Filmen är gjord av Andreas Öhman och handlar om en kille som har Aspergers och huvudrollen spelas av Bill Skarsgård. Hyrde den med Tvåan i fredags.

Over and out

1 kommentar: