måndag 21 februari 2011

På plus i positiva minnesbanken

Det var länge sedan jag hade så roligt som jag hade igår. Jeezez vad skönt att ha en riktigt rolig och glad kväll att ta med hem och lägga in i minnesbanken. Det var välbehövligt.
Massor av nya och trevliga människor, med massor av positiv energi som jag fullkomligt frossade i.

Härligt, härligt, härligt.
Så idag mår jag bra fastän jag är lite trött och aningens bakis. Men ändå, mår som en prinsessa inuti.
Tänker ägna mig åt att njuta av det ännu en stund.

Annars händer det inte så många knop i dag, det blev inte så många timmars sömn. Precis när jag hade slumrat in ringde telefonen och i andra ändan av luren hördes en röst som jag gärna ägnade några timmar åt att lyssna på i stället för att sova.
Mycket trevligare. Mycket, mycket, mycket trevligare.

Over and out

1 kommentar:

  1. Ja jag tror det är dags för det, även om jag är livrädd för att flytta till stora staden Göteborg så är det nått jag känner att jag faktiskt vill :)
    Inte värre än att jag kan flytta hem igen ju..
    Så nu har operation leta lägenhet o jobb börjat.. Tror det är värst på boendefronten :S

    Ja visst är det härligt att prata med nån som gör en alldeles varm inuti ;)
    Kraaam

    SvaraRadera